پارچه پیراهنی طرحدار

پارچه پیراهنی ساده
پارچه پیراهنی ساده
سپتامبر 18, 2020
پارچه پیراهنی کشی
پارچه پیراهنی کشی
سپتامبر 18, 2020
نمایش همه

پارچه پیراهنی طرحدار

پارچه پیراهنی طرحدار

پارچه پیراهنی طرحدار

پارچه پیراهنی طرحدار

در انتخاب و خرید هر نوع محصولی مشتری ابتدا به ظاهر محصول نگاه می کند. از انجا که خرید یک فرآیند حسی می باشد در مورد پارچه پیراهنی به خصوص در مدل طرح دار، ابتدا باید به طرح و هماهنگی رنگبندی در طرح و نقش پارچه توجه کرد.

زمانی که صحبت از طرح پارچه پیراهن به میان می‌آید، منظور مدل‌های چهارخانه، راه راه و مدل‌های چاپی است. همانطور که متخصصان در صنعت مد به خوبی می‌دانند که مدل و سایز طرح‌های چهارخانه و راه راه پارچه برای چه سنین و قشری از جامعه مناسب است، تولید کنندگان پارچه و خریداران نیز باید نسبت به این موضوع آگاهی کسب کنند.کمپانی های بزرگ نساجی و پوشاک در طراحی پارچه حتی به رنگ پوست و رنگ موی مشتریان خود هم توجه می کنند. اقلیم محیطی در انتخاب رنگبندی نیز حائز اهمیت است. بدون هیچگونه تردیدی، تولید پارچه مخالف سلیقه مشتریان و عدم هماهنگی میان طرح‌ها و رنگبندی هرکدام، علاوه بر اعمال ضرر به کارخانه، تولیدی‌های پوشاک را نیز با خرید نا آگاهانه دچار ضرر خواهد کرد. پارچه های چاپی نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود و طراحی چاپ مورد نظر باید سنجیده و مطابق با نیاز صنعت پوشاک پیش رود که در نهایت برای هرکدام از کسب و کارهای مرتبط موجب سودآوری شوند.

سلیقه یک امر ذاتی است. صاحب یک تولیدی های پوشاک اگر با بی سلیقگی اقدام به خرید پارچه کند بی رحمانه محکوم به ضرر است. در این جا فقط منظور وارد کردن سلیقه شخصی نیست بلکه باید با توجه به سلیقه روز جامعه و مشتریان خود، اقدام به تولید پیراهن کرد.

هنگام خرید پارچه های پیراهنی چاپی علاوه بر بررسی زیر دست و نخ پارچه باید کیفیت چاپ نیز مورد بررسی قرار گیرد. برخی از کارخانه های چاپ پارچه هستند که بهترین چاپ ممکن با ثبات رنگ بسیار عالی را بر پارچه اعمال می‌کنند. پارچه های چاپی توانسته‌اند نظر بسیاری از قشر جوان را به خود جذب کنند و رونق فراوانی به فعالان در کسب و کار تولید پارچه و تولید پوشاک بخصوص پیراهن مردانه دهند.

 

تماس با کارشناس