پارچه مانتو اداری

پارچه مانتو تنسل
پارچه تنسل مانتویی
سپتامبر 19, 2020
طرح و کالیته پارچه پالتویی
طرح و کالیته پارچه پالتویی
سپتامبر 20, 2020
نمایش همه

پارچه مانتو اداری

پارچه مانتو اداری

پارچه مانتو اداری

پارچه مانتو اداری

افراد شاغل مخصوصا خانم ها اهمیت زیادی به خوش پوشی و آراستگی میدهند و در طراحی و دوخت انواع مانتو اداری خیلی سخت گیر هستند و به دنبال بهتررین لباس فرم های اداری هستند.

مدیران شرکت ها برای بالا بردن پرستیژ کاری خود و کارکنان و ایجاد روحیه تمایل به اسفاده از مانتو فرم اداری دارند حتی بعضی جاها که لباس فرم اداری دارند،کارکنان معمولا خودشان با لباس فرم اداری دلخواه حاضر میشوند.

لباس فرم اداری کارمندان یک شرکت نمایانگر کاری است که انجام میدهند یا به نوعی معرف آن شرکت و سازمان است به همین علت در لباس اداری هم از نظر جنس و هم رنگ دقت زیادی به خرج میدهند.

قعطا هر خانمی مانتویی انتخاب میکند که از نظر جنس و مدل و رنگ بهترین باشد.امروزه به قدری تنوع در مدل و جنس و طرح و رنگ بالا رفته است که نمیتوان همه مانتو ها را با هم مقایسه کـــــرد.

جنس پارچه مانتو مورد نظر اولیویت اصلی در خرید مانتو حساب میشود و ما نیز برای خرید مانتو باید اولیویت ها را به درستی در نظر بگیریم تا نتیجه دلخواه خود را به دست آوریم.

بعضی از پارچه ها هستند که جنس آنها طوری است که اصلا به درد دوخت مانتو نمیخورند مثلا همه شما شاید مانتویی خریده باشید که اوایل از آن راضی باشید اما بعدا با گذشت زمان و هر بار که مانتو را میشستید مانتو کوتاه و تنگ میشد و یا حتی رنگ آن عوض میشد.

پارچه های مانتو مخصوصا مانتو اداریویژگی های مخصوصی باید داشته باشند.ویژگی هایی مثل کشی بودن یا نبودن پارچه، زبری یا لطافت، میزان چروک­‌پذیری، ضخامت، نوع الیاف و….

انواع پارچه نخی، ویسکوز، پلی استر، لاکرا، جین، کرپ، کرپ کشی،  کتان و … برای دوخت نواع مانتو اداری استفاده میشود که شناخت توع پارچه، جنس  و دوخت آن تاثیر مهمی بر مانتو اداری دارد.

تماس با کارشناس