پالتو چرم

پارچه کشمیر پالتویی
پارچه کشمیر پالتویی
سپتامبر 20, 2020
پارچه شال و روسری
طرح و کالیته پارچه شال و روسری
سپتامبر 20, 2020
نمایش همه

پالتو چرم

پالتو چرم

پالتو چرم

پالتو چرم

معمولا این جنس پالتو از دو نوع چرم مصنوعی و چرم طبیعی تولید می شود. بهترین نوع پالتو های چرم از نوع طبیعی آن می باشد. تقریبا می شود گفت که داشتن یک پالتو چرم طبیعی، به صورت عمری برای شما دوام دارد و اگر از آن مدل خسته بشوید یا سایز آن کوچک بشود که بدردتان نخورد؛ در غیر این صورت خراب شدن آن را نخواهید دید.

پالتو های چرم زنانه معمولا دارای لایه ی درونی از جنس خز مصنوعی یا طبیعی می باشد.

داشتن لایه ی درونی برای پالتو های چرم الزامی می باشد؛ زیرا انتقال انرژی در جنس چرم به سرعت و شدت صورت می گیرد. جنس چرم در برابر خورشید به سرعت گرم می شود و در برابر سرما به سرعت سرد می شود. بهتر است که برای انتخاب یک پالتو چرم به لایه ی درونی آن توجه داشته باشید.

اگر به اندازه ی کافی ضخامت و نداشته باشد می توانید در زیر پالتوی خود بافت و لباس های دیگر بپوشید.

پالتو های چرم مصنوعی دارای قیمت پایین تری نسبت به پالتو های چرم طبیعی می باشند، و مناسب برای خانم هایی می باشد که زود به زود از مدل لباس های خود خسته می شوند و دوست دارند همواره مدل جدید تری را خریداری کنند. پالتو های چرم زنانه یک گزینه ی بسیار مناسب برای استایل روزمره و هوای بارانی و مرطوب می باشد.

پالتو چرم یکی از مقاوم‌ترین و گرم‌ترین پوشش‌های زمستانه است که هرسال به تعداد طرفداران آن افزوده می‌شود. این روزها تولیدکنندگان زیادی سراغ طراحی و تولید این جنس پالتوهای کوتاه و بلند مردانه رفته‌اند و می‌توانید با چرخ زدن در آنها با انتخاب یک پالتوی بلند چرم بدون سرشانه با دکمه‌های کوچک و جیب‌های مخفی، پوششی جذاب برای خودتان درنظر بگیرید.

تماس با کارشناس