پارچه پیراهنی تترون

پارچه پیراهنی راه راه
پارچه پیراهنی راه راه
سپتامبر 18, 2020
طرح و کالیته پارچه مانتو
طرح و کالیته پارچه مانتو
سپتامبر 18, 2020
نمایش همه

پارچه پیراهنی تترون

پارچه پیراهنی تترون

پارچه پیراهنی تترون

پارچه پیراهنی تترون

کاربردی ترین پارچه ساده برای پیراهن، پارچه پیراهنی تترون می باشد که قیمت خرید بسیار مناسبی دارد.

پارچه تترون معمولا با الیاف پلی استر و ویسکوز، در عرض ١۵٠ سانت و ٣ متر با رنگبندی های مختلف می تواند بهترین پیشنهاد برای پیراهن های مردانه و زنانه ساده باشد. شاید پارچه تترون پیراهنی معمولی برای بعضی از مردم کمی خسته کننده شده باشد که در این صورت می توان از تترون های کشی، تترون چاپی و تترون براق استفاده کرد.

در چند سال اخیر نوع جدیدی از تترون با نام های آکسفورد و فلورا نظر بسیار از تولید کنندگان پوشاک به خصوص پیراهن را به خود جلب کرده است. دلیل محبوبیت سریع آکسفورد و فلورا بیشتر در نوع بافت و لطافت و زیر دست عالى آن بود!

از عوامل اولیه شهرت این دو نوع تترون، واردات محصولات کارخانه نساجی TTI تایلند توسط تاجران پارچه بود.

 

  • پارچه تترون فلورا : این نوع پارچه با ٣۵ درصد پنبه و بافت خاص بسیار برای پیراهن های شیک و خنک مناسب بوده که دارای رنگبندی بیش از ٧٠ رنگ است. این پارچه با کالیته شرکت ( آلا تکس ) ala tex و tti تایلند  ( تى تى آى ) معرفى شد.

 

  • پارچه تترون آکسفورد : نوع بافت شطرنجی بسیار ریز، پارچه آکسفورد را به یکی از خاص ترین پارچه های پیراهن مردانه و زنانه تبدیل کرد. طرح چهارخانه ریز محو شده در آن و لختی پارچه و تعداد رنگبندی زیاد توانست در مدت کوتاه مانند آهنربا تولیدکنندگان لباس را به خود جذب کند. این نوع از پارچه تترون نیز در بازار ایران با نام های تجاری tti تیلندی و ala tex عرضه شد که البته هم اکنون کارخانجات نساجی ایرانی از جمله کارخانه نساجی بروجرد اقدام به تولید آن کردند. تترون آکسفورد بهترین انتخاب برای پارچه پیراهنی اسپرت می باشد.

 

  • پارچه تترون کجراه : پارچه تترون با بافت ریز و کج راه در رنگ سفید توسط وارد کنندگان محصولات شرکت لوکی تکس lucky tex تایلند در بازار ایران پخش شد که ویژگی های منحصر به فرد مقاومت بالا در برابر پارگی در عین لطافت و خنکی، باعث تقاضای بالای آن به خصوص برای پیراهن انواع یونیفرم مشاغل مختلف شد.

 

  • پارچه تترون ژاپن euro tex : در معرفی تترون های خارجی نمی توان نام تترون ژاپنی را نیاورد. لمس این پارچه خود گویای همه چیز است. قیمت پارچه تترون ژاپن شاید بالا باشد ولی اگر به دنبال پارچه پیراهنی ساده همه پسند با جنس لطیف هستید می تواند بهترین انتخاب برای تولید پیراهن های جعبه ای باشد.

تماس با کارشناس