پارچه مانتو نخی

فروش پارچه مانتو
فروش پارچه مانتویی
سپتامبر 18, 2020
پارچه مانتو کرپ
پارچه مانتو کرپ
سپتامبر 18, 2020
نمایش همه

پارچه مانتو نخی

پارچه مانتو نخی

پارچه مانتو نخی

پارچه مانتو نخی

پارچه مانتو نخی شامل تنوع بسیار زیادی است که بسیاری از تولیدی های پوشاک و بنکدران بهترین آن را خرید و فروش می کنند.

داشتن آگاهی لازم در مورد پارچه و‌ مصارف آن در خرید پارچه بسیار مهم می باشد.

انواع پارچه مانتو نخی چیست؟

به اصطلاح پارچه های نخی به آن دسته از منسوجاتی گفته می شود که از الیاف پلی استر جهت تولید آنان به کار برده نشوند. قطعا با چنین شرایطی پارچه های تولید شده فواید و معایبی را نیز به همراه خواهند داشت.
برای مثال پارچه نخی زیر دست بسیار نرم و لطیفی خواهند داشت و در فصل های بهار و‌ تابستان بسیار مناسب می باشند.
اما در کنار این فواید الزاما چروک پذیری پارچه نخی نیز افزایش می یابد.

معمولا تولیدی های پوشاک از انواع پارچه های نخی در عرض ۱۳۰ و ۱۵۰ برای تولید مانتو های مختلف استفاده می‌کنند که هر کدام از آنها از طرح و رنگبندی متنوعی شامل می شوند.
پارچه های نخی یا به اصلاح پارچه کدری در طول سال بصورت انبوه در بازار خرید و فروش می گردد و همین امر سبب شده که از رنگبندی و‌ طرح های بسیار گسترده ای تشکیل شوند.
بنابراین برای خرید بهترین پارچه مانتو نخی باید دانش کافی از پارچه مد نظر، داشته باشیم تا بتوانیم در میان تنوعی گسترده از پارچه ها، بهترین پارچه نخی را به قیمت ارزان و بدون دخالت واسطه خریداری کنیم.
با حذف واسطه میان کارخانجات تولید کننده و تولیدی های پوشاک و بنکداران، قیمت خرید پارچه کاهش می یابد و بازار معامله پارچه نیز رشد چشمگیری خواهد داشت.

پارچه های کدری در کشور توسط کارخانه های بسیاری در عرض های ۹۰، ۱۳۰ و ۱۵۰ تولید می گردند که طرح و کیفیت هیچکدام یکسان نمی باشد.

پارچه های کدری دارای آبرفت هستند و به همین خاطر دوزندگان انواع مانتو و لباس های زنانه در هنگام استفاده از این پارچه از الگو با یک سایز بزرگتر بهره می گیرند. اما نمونه های مشابه خارجی از کیفیت بهتری برخوردار هستند اما در حین حال با قیمت خرید و فروش بالاتری نیز در بازار های پارچه بصورت عمده توزیع می گردند.

 

تماس با کارشناس