طرح و کالیته پارچه پالتویی

پارچه مانتو اداری
پارچه مانتو اداری
سپتامبر 20, 2020
پارچه پالتو پشمی
پارچه پالتو پشمی
سپتامبر 20, 2020
نمایش همه

طرح و کالیته پارچه پالتویی

طرح و کالیته پارچه پالتویی

طرح و کالیته پارچه پالتویی

طرح و کالیته پارچه پالتویی

داشتن یک کت، اورکت یا پالتو زمستانی ساده که دور از استایل مجلسی باشد، برای هر فرد لازم است. مدل های کلاسیک و اسپرت به دلیل سادگی در طرح و تزیینات به کار رفته، مورد پسند هر سبک سلیقه ای به خصوص برای افراد ساده پوش هستند. پالتوهای سبک کلاسیک و اسپرت در عین سادگی، فوق العاده شیک به حساب می آیند و استایل با وقاری به شما می بخشند. به یاد داشته باشید که سادگی هیچ وقت از مد نمی افتد. در انتخاب پالتو باید به نوع پارچه توجه بسیاری داشت که علاوه بر گرم بودن، شیک و متناسب با استایل شخص باشد. همچنین نوع پارچه در دوخت و مدل لباس و پالتویی که قصد دوخت آن را دارید اهمیت زیادی دارد. بسیاری از مدل ها به پارچه های لخت و برخی دیگر به پارچه های سفت و محکم نیاز دارند.

لازمه انتخاب مدل برای خرید یا دوخت یک پالتو شیک، شناخت فرم بدنتان است. فرم و استایل بدن هر شخص که بیانگر میزان برجستگی های بدن فرد و تناسب بین آنها است، شکل هندسی مختص به خود را دارد. فرم های بدن به گروه های مختلفی از جمله مستطیل، ساعت شنی، دایره ای، مثلث و مثلث رو به پایین تقسیم بندی می شوند.

به همین دلیل از مهمترین نکات برای خرید یک پالتو، شناخت فرم بدنتان است تا با انتخاب درست بتوانید عیوب اندامتان را پوشانده و استایل شیکی را به خود ببخشید.

به طور کلی می توان گفت پالتوهایی که دارای برش، کمی تنگ و کمر باریک هستند، از دسته پالتوهای زنانه به شمار می آیند و بهتر است آنها را با کفش پاشنه دار بپوشید. افرادی که که عادت به استایل اسپرت و پوشیدن کتانی و شلوار جین دارند، می توانند پالتوهایی با فرم راسته را برای خود انتخاب نمایند.

 

تماس با کارشناس