طرح و کالیته پارچه شال و روسری

پالتو چرم
پالتو چرم
سپتامبر 20, 2020
انواع نخ
انواع نخ
سپتامبر 20, 2020
نمایش همه

طرح و کالیته پارچه شال و روسری

پارچه شال و روسری

پارچه شال و روسری

طرح و کالیته پارچه شال و روسری

رایج ترین و پرکاربردترین پوشش سر برای خانم ها در ایران شال و روسری است، به همین دلیل خانم ها سالانه شال و روسری های زیادی خریداری می کنند، از همین گفته می توان به فروش بالای شال و روسری در ایران پی برد. به همین دلیل افرادی که می خواهند در حرفه ای پر سود مشغول به کار شوند تولید شال و روسری را انتخاب می کنند.

اما صرف این که افراد انتخاب کنند وارد این حرفه شوند کافی نیست و همان طور که می دانید برای این که افراد وارد یک کسب و کار شوند مهم ترین قدم این است که درست و قوی شروع کنند.

پارچه مناسب برای شال و روسری مناسب فصول گرم سال:

  • پارچه نخی : پارچه ی نخی، پارچه ای که برای تولید شال و روسری در فصول گرم سال مناسب است و همچنین به دلیل این که این نوع پارچه بافتی نازک و سبک دارد باعث گردش هوا و کاهش دمای بدن می شود و تنها نقصی که این نوع پارچه دارد این است که به دلیل بافت نازکی که دارد خیلی زود چروک می شود.
  • پارچه ابریشمی: یکی از بهترین انتخاب هایی که می توان برای تولید شال و روسری در فصل بهار داشت استفاده از پارچه ابریشمی در تولید شال و روسری است، البته توجه داشته باشید که این نوع پارچه نسبت به سایر پارچه ها از قیمت بیشتری برخوردار است اما با عین حال از جمله پارچه های مناسب برای شال و روسری در فصول گرم و سرد سال است.

پارچه مناسب برای شال و روسری مناسب فصول سرد سال:

  • از جمله پارچه های مناسب برای تولید شال و روسری مناسب فصول سرد سال، پارچه های پشمی و نخی است. پارچه های پشمی از جمله پارچه های دارای الیاف طبیعی هستند که به دلیل خاصیت کشسانی که دارد پس از شستشو شکل ظاهری خود را از دست نمی دهند و همچنین به دلیل این که تراکم بالایی دارند و مدت زمان زیادی طول می کشد که دچار ساییدگی شوند. از جمله پارچه هایی هستند که تولید کنندگان شال و روسری از آن ها برای تولیدات پاییزه و زمستانی خود استفاده می کنند، در ضمن رنگ بندی متنوعی نیز دارند و همین باعث جذابیت این نوع پارچه ها برای تولیدات زمستانی شال و روسری می شود.

تماس با کارشناس