پارچه مانتو کرپ

پارچه مانتو نخی
پارچه مانتو نخی
سپتامبر 18, 2020
پارچه مانتو شانتون
پارچه مانتو شانتون
سپتامبر 18, 2020
نمایش همه

پارچه مانتو کرپ

پارچه مانتو کرپ

پارچه مانتو کرپ

پارچه مانتو کرپ

مانتو اصلی ترین پوشش زنانه در کشور ایران است که خانم ها روزانه زمانی زیادی را با مدل های گوناگون مانتو سر و کار دارند. به همین خاطر راحتی و تن پوش آسان مانتو برای خانم ها اهمیت زیادی خواهد داشت. پارچه مانتو کرپ از پر فروش ترین پارچه های خارجی است که تولید کنندگان مانتو انواع کرپ را بصورت عمده از بازار خرید و فروش می کنند.

کرپ های مانتویی که در بازار بصورت عمده خرید و فروش می شوند از جمله پارچه های وارداتی در بازار است که معمولا از تولیدات کشور چین، ژاپن و اندونزی می باشند. کشسایی و لطافت پارچه های کرپ موجب تولید مانتو با کیفیت و‌ مشتری پسند می شود که قطعا هر خانمی تمایل به خرید مانتویی را خواهد گرفت که تنپوشی بسیار راحت داشته باشد.
قطعا کشسایی خوب این پارچه ها به همراه لطافتی که دارند باعث می شود مصرف کنندگان از پوشیدن آن حتی در ساعت های طولانی و تحرک زیاد، دچار خستگی نشوند. پارچه های کرپ در بازار با نام های گوناگونی در بازار عرضه می شوند که مسلما هرکدام ویژگی خاص و قیمت مختلفی خواهند داشت.
عرض تمام پارچه های کرپ ۱۵۰ سانتی متر است و تفاوت هر‌کدام از آنها بخاطر نوع جنس و کاربردشان است. هر مانتویی متناسب با محیطی که قرار است مورد استفا‌ده شود از پارچه مناسب با آن محیط دوخته می شود. برای مثال برخی از انواع کرپ کشسایی بسیار زیادی دارند و قطعا چنین پارچه ای هیچ موقع برای دوخت مانتو فرم اداری انتخاب نمی شود.
همچنین برخی از مدل های کرپ مانند پارچه اسکاچی، یک پارچه ایده آل برای دوخت مانتو های تابستانه و بهاره است.

انواع پارچه مانتو کرپ :

همانطور که بیان شد انواع کرپ در بازار پارچه از ویژگی های خاصی برخوردار هستند. ضخامت پارچه، کشسایی، قیمت، نوع مصرف و … از دلایل اصلی تفاوت پارچه های کرپ با یکدیگر است. پارچه کرپ مازراتی، کرپ اسکاچی، کرپ حریر، کرپ کش، کرپ فیونا، کرپ پرادا، کرپ باربی، کرپ کنزو، کرپ نخ و … از بهترین پارچه کرپ در بازار هست بصورت عمده به فروش می رسند.
هریک از این پارچه ها متناسب با مشخصاتی که دارند برای مصرف خاصی استفاده می شوند و می توان با این پارچه ها بهترین پوشاک را تولید و عرضه کرد.

 

تماس با کارشناس