پارچه مانتویی ریون

پارچه مانتو پشمی
پارچه مانتو پشمی
سپتامبر 18, 2020
پارچه مانتو تنسل
پارچه تنسل مانتویی
سپتامبر 19, 2020
نمایش همه

پارچه مانتویی ریون

پارچه مانتویی ریون

پارچه مانتویی ریون

پارچه مانتویی ریون

پارچه های ریون را به عنوان پارچه های ویسکوزی نیز می شناسند. ریون یکی از پارچه های پر کاربرد در دوخت مانتو و لباس های زنانه است. زیر دست و لطافت انواع ریون و حالت کشی آن از دلایل اصلی فروش بسیار خوب آن محسوب می شود. ضخامت این پارچه کم، و در طول و عرض دارای کشسانی است. الیاف کاربردی در این پارچه، ریون یا همان ویسکوز است. معمولا با عرض یک متر و نیم تولید می شود. در زمره پارچه های کیلویی قرار دارد و فروش آن به صورت وزنی ( کیلویی ) است. البته توجه کنید که ریون به صورت طاقه رول است و مطابق با وزن توپ پارچه،خرید و فروش می شود.

معمولا پارچه های ریون با رنگبندی های گوناگون به صورت طرحدار و ساده تولید و عرضه می شوند که به خصوص رنگ های مشکی و سورمه ای آن بیشترین خرید و فروش را در بازار دارند. مدل طرحدار پارچه ریون به خصوص طرح پلنگی، محبوب تر است. پارچه های ریون علاوه بر تولید در داخل، توسط نساجی های برتر، به صورت وارداتی نیز در بازار عرضه می شوند.

پارچه مانتویی ریون به خاطر قدرت کشسانی که دارد، چروک نمی شود. قیمت عمده پارچه ریون نسبت به اکثر پارچه ها بسیار مناسب است.
بسیاری از دوزندگان با توجه به استقبال خوب بانوان از پوشاک دوخته شده با انواع ریون، با استفاده از خرج کار مناسب، لباس و مانتوهای بسیار شیک و مرغوبی را تولید کرده و فروش بسیار بالایی دارند.

 

تماس با کارشناس