پارچه مانتو پشمی

پارچه مانتو شانتون
پارچه مانتو شانتون
سپتامبر 18, 2020
پارچه مانتویی ریون
پارچه مانتویی ریون
سپتامبر 19, 2020
نمایش همه

پارچه مانتو پشمی

پارچه مانتو پشمی

پارچه مانتو پشمی

پارچه مانتو پشمی

پوشاک و البسه زمستانه معمولا تولیدی های لباس زمستانی و پاییزی را از اواخر تابستان درگیر خود می کند که در اینجا انتخاب پارچه و مدل دوخت رقبا را از یکدیگر متمایز می کند.

پارچه پشمى چهارخانه برای فصل سرد سال در بازار عمده فروشی در اواخر تابستان تا اواخر پاییز و زمستان از فروش داغی برخورد است. مدل پارچه پشمی چهارخونه برای تولید و دوخت انواع لباس مردانه و زنانه و همچنین شلوار گرم و پالتو بسیار کاربرد دارد. دوخت مانتو پاییزه، پالتو پاییزی شنل و پانچ از دیگر موارد پیشنهادی برای البسه فصل پاییز است.

تولیدی های پوشاک برای موفقیت در عرضه و فروش محصولات خود معمولا مطابق با مد و فصل جلو می روند و سعی دارند پوشاک مورد نیاز مردم را به بازار توزیع کنند.

یکی از بحثهای مهم  قیمت نهایی پوشاک است که آن هم وابسته به مواد اولیه تولید و دستمزدها می باشد. قیمت پارچه نقش بسزایی در نرخ فروش پوشاک دارد و خیاطان البسه زمستانه باید دقت کافی داشته باشند تا ارزان ترین پارچه را با کیفیت بالایی برای تولید محصولات خود تامین کنند.

پالتو زمستانی و پیراهن های گرم مردانه و زنانه پاییزه در مدل چهار خانه معمولا خود قیمت بالایی دارند پس برای رقابت با دیگر رقبا باید پارچه پشمی را ارزان خرید یا به اصطلاح دیگر به قیمت واقعی تهیه کرد. پارچه پشمی نساجی سپاهان بافت اردکان، میخک، پیمان سپاهان، ایرانیان و … از مشهور ترین شرکت ها و برند های تولید کننده پارچه کشمیر یا پشمی هستند. قیمت تولیدات این کارخانجات نساجی با یکدیگر متفاوت است.

برای خرید پارچه پشمی به صورت عمده و طاقه ای نیاز نیست یکی دو روز هفته را برای سفر به بازار شهر های بزرگتر خالی کنید. کافیست با وبسایت نساجی دکتر پارچه ارتباط بگیرید و تلفنی با مدیران فروش شرکت وصل شوید.

بی شک راحت ترین راه خرید تلفنی است تا تامین کننده سفارش پارچه پشمی شما یا انواع دیگر از پارچه ها را به شهرتان با اتوبوس یا باربری ارسال کند.

فروشگاه ما بهترین انواع پارچه پشمی در دو مدل ساده و چهارخانه را در انواع طرح ها با ارزان ترین قیمت فروش برای خرید مشتری های سراسر کشور فراهم کرده است. در خرید عمده پارچه کشمیر از این مجموعه، بابت قیمت مناسب و کیفیت جنس خیالی آسوده داشته باشید.

تماس با کارشناس