پارچه مانتو شانتون

پارچه مانتو کرپ
پارچه مانتو کرپ
سپتامبر 18, 2020
پارچه مانتو پشمی
پارچه مانتو پشمی
سپتامبر 18, 2020
نمایش همه

پارچه مانتو شانتون

پارچه مانتو شانتون

پارچه مانتو شانتون

پارچه مانتو شانتون

پارچه شانتون یکی از بهترین پارچه های مانتویی است که فروش بسیار بالایی جهت دوخت مانتو های بهاره و تابستانه دارند.
پارچه شانتون را در بازار به عنوان شانتون کنفی یا پارچه های نخی نیز می نامند.

شانتون یکی از پارچه های مانتویی مرغوب و در طرفدار است. انواع شانتون از الیاف اکرولیک و پلی استر تشکیل شده است که تناسب این دو در کیفیت نهایی بسیار تاثیر گذار است. مسلما چنین پارچه ای از درصد کمتری از پلی استر تشکیل شده و زیر دست بسیار نرمی دارد.

پارچه شانتون از تار و پود و بافت درشتی تشکیل شده است که این مورد تفاوت اصلی آن با پارچه های لنین است.
نوع بافت کنفی پارچه شانتون باعث می شود برای فصل های گرم سال مناسب باشد. هرچقدر که درصد نخ این پارچه افزایش یابد قطعا کیفیت و لطافت پارچه بیشتر شده و قیمت فروش آن نیز گرانتر خواهد شد.

در بازار دو دسته از پارچه های شانتون طرحدار وجود دارد.

پارچه شانتون چاپی : این پارچه با چاپ طرح های اسلیمی و حتی گلدار بر روی انواع شانتون تشکیل شده است. برای مثال انواع شانتون طرح کاشی که بسیار پر طرفدار هستند و در مانتو های بازیگران نیز مشاهده شده است.

پارچه شانتون دو نخ : هنگامی که در زمان تولید و بافت شانتون از دو نخ با رنگ متفاوت بهره گیرند اصطلاحا شانتون دو نخ تولید کرده اند. شانتون های دو نخ رنگ و طرح های جالبی دارند که مزون های مانتو از آنها بصورت عمده بهره می گیرند.

کاربرد شانتون تنها مختص دوخت انواع مانتو نیست و حتی از آن برای دوخت سارافون های دخترانه و بچه گانه نیز بهره می گیرند.
اما بیشترین خرید و فروش عمده شانتون مربوط به دوخت مانتو های بهاره و مدل جدید است. پارچه پرشین نیز توزیع کننده انواع شانتون های چینی و تایوانی است که قیمت فروش شانتون در این مرکز عمده پارچه بسیار ارزان تر از بازار می باشد.

تماس با کارشناس