طرح و کالیته پارچه مانتو

پارچه پیراهنی تترون
پارچه پیراهنی تترون
سپتامبر 18, 2020
فروش پارچه مانتو
فروش پارچه مانتویی
سپتامبر 18, 2020
نمایش همه

طرح و کالیته پارچه مانتو

طرح و کالیته پارچه مانتو

طرح و کالیته پارچه مانتو

طرح و کالیته پارچه مانتو

پارچه مانتویی به جرات از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین پارچه‌های مصرفی در صنعت تولید لباس محسوب می‌شود.

انواع پارچه مانتویی

در بازار تولید مانتو تعداد بیشماری مدل و طرح موجود می باشد. هر نوع مانتو برای مکان و شرایطی خاص تهیه و تولید می شود. مثلا مانتویی که مناسب خرید  یا مجلس عروسی است با مانتوی مخصوص دانشگاه یا محیط اداری، در نوع پارچه، طرح و دوخت آن متفاوت می باشد. به همین جهت مانتوها با توجه به نوع مصرف مانتو به انواع زیر تقسیم می گردند:

مانتو ساده، مانتو اسپرت، مانتو مجلسی، مانتو اداری، مانتو دانشجویی، مانتو بهاره، مانتو تابستانی، مانتو پاییزه، و مانتو زمستانی.

از طرفی دیگر با توجه به مدل مانتو، نوع دوخت مانتو، پارچه مانتو، یقه مانتو، طرح پارچه مانتو، کاربرد مانتو، کشور سازنده مانتو، نام برند مانتو، رنگ مانتو، چاپ پشت مانتو، عدد سال و حتی نام بازیگران، به برخی از مانتو ها القابی خاص اختصاص یافته است: مانتو خفاشی، مانتو جلو باز و بسته، مانتو نخی، مانتو رسمی، مانتو راه راه، مانتو ظریفی، مانتو اریکا، مانتو انگلیسی، مانتو روزنامه ای، مانتو لی، مانتو ترک، مانتو گلدار، مانتو پشمی، مانتو بلوچ، مانتو عبایی، مانتو نوشته دار، مانتو شیشه ای، مانتو بارداری، مانتو سمر، مانتو ثانی، مانتو ویکی، مانتو ونیسا، مانتو ورزشی، مانتو طرح کاشی، مانتو ترمه، مانتو فرانسوی، مانتو سنتی، مانتو هنری.

رابطه ی تولید مانتو و انتخاب پارچه مانتویی

رمز و راز موفقیت در تولید مانتو و فروش مانتو توجه به این نکته به ظاهر ساده می باشد که بدانید ابتدا چشم مشتری و سپس حس لامسه است که فرد را وادار به خرید مانتو می کند. هر فرد در هنگام خرید مانتو، ابتدا به رنگ مانتو توجه کرده، طرح و مدل آن را ارزیابی و پس از آن پارچه مانتویی را لمس می کند. اگر تمامی این سه مرحله به خوبی پیش برود، درخواست پرو خواهد کرد تا تن پوش آن را بررسی نماید. مرحله اول و سوم به طور مستقیم مربوط به پارچه مانتو می شود لذا به شما تولیدکنندگان مانتو پیشنهاد می کنیم به هنگام خرید پارچه مانتویی عمده و خرید اینترنتی پارچه مانتویی بسیار دقیق باشید. خرید اینترنتی پارچه مانتویی و خرید پارچه مانتویی عمده می تواند به کسب و کار شما در زمینه ی فروش مانتو بسیار کمک کننده باشد.

تماس با کارشناس