طرح و کالیته پارچه پیراهن

پارچه پیراهنی ساده
پارچه پیراهنی ساده
سپتامبر 18, 2020
نمایش همه

طرح و کالیته پارچه پیراهن

طرح و کالیته پارچه پیراهنیطرح و کالیته پارچه پیراهنی

طرح و کالیته پارچه پیراهنی

طرح و کالیته پارچه پیراهن

طرح و کالیته پارچه پیراهن : پارچه مورد مصرف برای پیراهن از پارچه های تخت بافت ( تار و پودی ) به شمار می رود که با الیاف مصنوعی، طبیعی و یا مخلوطی از هر دو معمولا با عرض ١۵٠ سانتی متر ( در مواردی با عرض ١۵۵ سانت ) در دو نوع ساده و طرح دار تولید و تکمیل خواهد شد. علاوه بر بافت و نوع الیاف مصرفی نوع تکمیل پارچه از مهمترین فاکتور های کیفیت یک پارچه مناسب پیراهن است. تکمیل پارچه در کیفیت زیر دست نقش بسزایی دارد.

شناخت جامع از انواع پارچه پیراهن مردانه و انواع پارچه پیراهنی زنانه سبب می شود تا بتوانید در بازار سنجی عملکرد مناسبی داشته باشید و تشخیص دهید چه نوع پارچه برای مدلهای مختلف لباس مناسب است. خرید پارچه پیراهن عمده یکی از اولین و ابتدایی ترین ملزومات تولید پیراهن مردانه یا پیراهن زنانه می باشد. کارشناسان ما هنگام خرید اطلاعات لازم و مفید را برای خرید مناسب به شما ارائه میدهند.

فاکتور های مهم در انتخاب و خرید پارچه پیراهنی :

در انتخاب پارچه حس بینایی و حس لامسه انسان بهترین ابزار هستند. مشتری ابتدا با چشم، ظاهر پارچه را نگاه می کند و اگر خوشش بیاید تصمیم می گیرد که آن را لمس کند. سپس با لمس کردن پارچه و لباس تصمیم می گیرند که خرید کنند یا نکنند!

در نتیجه طرح و رنگبندى، نوع الیاف تار و پود پارچه و زیر دست پارچه از موارد مهم در انتخاب و خرید پارچه می باشد.

طاقه های پارچه پیراهنی معمولا به صورت کتابی می باشد که هر توپ آن ۴٠ یا ۵٠ متر است.

تماس با کارشناس